Borsam Taşfırın Bahariye


Mekan Özellikleri

Mekan Özellikleri
Alo Paket Servis
Mekan Türü
Kebapçı
Lokanta

Çalışma Saatleri

Pazartesi: 10:00–22:00
Salı: 10:00–22:00
Çarşamba: 10:00–22:00
Perşembe: 10:00–22:00
Cuma: 10:00–22:00
Cumartesi: 10:00–22:00
Pazar: 10:00–22:00

Borsam Taşfırın Bahariye İletişim ve Ulaşım Bilgileri

Osmanağa, Serasker Cd. No:74, 34710 Kadıköy/İstanbul, Türkiye

Web Sitesi İçin tıklayınız Haritayı Görmek için tıklayınız

Bu mekanı sitemizden bulduğunuzu söylemeyi unutmayınız. Sürpiz indirimler alabilirsiniz.

Borsam Taşfırın Bahariye Yorumları

Değerlendirme Puanı:
3.0 / 5
5.0

06/06/2018
Vay be genclik :))) Yılların mekanı. Geçen yine yemek kısmet oldu. Hep aynı kalitede ve lezzete. Çıtır lahmacun sevenlere şiddetle tavsiye edilir. Maalesef servis ile ilgili kötü deneyim yaşayanlar olmuş. Üzüldüm. Hayatımda hiç üst katına çıkmadım, grup ile gelmedim. Bizim için raconu dışarıda taburede oturup, tek tek lahmacun söylemektir :) Önden 1 yada 2 tane soylersin. Sıcak sıcak götürürsün. Çıtır çıtır. Ustam bı tane daha at dersin. Biraz hazmedersin Yenisi gelir derken artık sana kalmış kaç tane yiyeceğin :) Herkese tavsiye edilir.

5.0

07/05/2018
Her yıl bir iki defa geliyorum. Yıllardır aynı güzellikte lahmacun yapıyorlar. 3 tane yemezsem kesmiyor 😊 Maydanoz ve limon masanızda saklama kapılarında hazır. Sayıyla verip sinir etmiyorlar.

2.0

05/05/2018
Bugün Bahariye şubesindeki yere ailemle birlikte gittik toplam 8 lahmacun ve icecek söyledik 10 dk sonra 7 lahmacun geldi benimki 3 tane acılıydı abi sen ye hemen geliyor dediler tamam dedim fakat tüm lahmacunlar fırından yeni çıkmış olması gerirken soğukdu biz birşey demedik son gelen lahmacun diğerlerinin tam tersine çok sıcakdı fark okadar belliydi şimdi cıkarken kasada oturan arkadaşa gayet kısık sesle lahmacunların soğuk olduğunu dile getirdim garson abi söyleysedin dsğiştirirdim diye bana cevap verdi BEN üçretimi ödeyip cıkdım konu bu bize yetirmiş olduğunuz tek sıcak lahmacun için teşekkürler şimdi taktir sizin SAYGILARIMLA

1.0

03/05/2018
Bir dakika bile düşünmeden başka mekan bak hemen. Neden mi? Hemen sayayım misafirimi ağırlamak için geldiğimiz bin bir zahmet yolunu arayıp sırf iyi lahmacun yemek için onca yol yürüdüğümüz mekan. Sonuç mu? İstediğimiz 3 er tane yani toplamda 6 lahmacunun ilk önce 4 tanesi geldi epey bekledikten sonra. Ama biz 6 tane istedik diyince gelicek diyip bir daha beklettiler bizi sebebi yoğunlukmuş Sonra garsonlarınız yahu bir insan düzgün içecek siparişi alamaz mı? Ki o andan itibaren yemeğinizin dillere destanı tadı! Benim için pek anlam ifade etmedi.

5.0

29/04/2018
Ben bahariyedeki subesine gittim. Ust katinda salonu var kucuk bir yer oyle gidip saatlerce oturup yemek yiyebilceginiz bir yer degil. Lahmacunun fast food tarzi olmus. Ama lahmacunu cidden cok iyi. Uzun zamandir yedigim en iyi lahmacundu. Yanina sadece maydanoz ve limon veriyorlar baska yesillik yok. Ona ragmen lahmacun harikaydi. Zaten yesillik olsa tadini alamazsınız. Servis cok hizli. Lahmacun adedi 6tl(29.04.2018 tarihli fiyat). Nerde lahmacun yesem vicik vicik yag akardi. Burda hic oyle birsey yok. Sicacik bol etli geldi. Mekan salas kucuk ama lahmacun iyi. En azindan deneyebilrisiniz. Lavabosu ve wc si var (bir tane bay & bayan ortak). Umarim yorumum faydali olur.