Nusr-Et Steakhouse

Nusr-Et Steakhouse İletişim ve Ulaşım Bilgileri

Etiler, Hisar Üstü Nispetiye Cd. No:87, 34337 Beşiktaş/İstanbul, Türkiye

Web Sitesi İçin tıklayınız Haritayı Görmek için tıklayınız

Bu mekanı sitemizden bulduğunuzu söylemeyi unutmayınız. Sürpiz indirimler alabilirsiniz.

Nusr-Et Steakhouse Yorumları

Değerlendirme Puanı:
3.0 / 5
3.0

09/09/2018
Kesinlikle kendi ketchup ini ve mayonnaise ini yapmali.. yedigim salata kalitesi mekanin kalitesiyle uyusmadi.. etrafdaki garsonlarin nusret I taklit etmeye calismasini irrite edici buldum.. yedigim nusrets special guzeldi ama et kesimi cok inceydi.. calisan hicbir garsonun gelip "memnunmusunuz, yemeginiz nasil?" dememesini cok garipsedim.. tekrar ziyaret edecegim, bu sefer umuyorum ki mekanin kalitesiyle es bir experience yasarim..

4.0

08/09/2018
Ismini çok duyup mekanını çok merak bir et o kadar çok ismini duyunca çok daha farklı bir restoran hayal etmiştim.aksam üstü gittim ,etilerde daha hayat başlamamıştı ama nusret doluydu.dukkan okadar yoğun calisiyorki durup bi köşesini tadilat yapayım, detaylı bir temizlik yapayım imkanları olmuyor anlaşılan.hamburger ve lokum sipariş ettim .servis hızında bir aksama olmadi,garson sayısı yeterli.hamburger daha lezzetli olabilirdi.lokum tam kıvamında pişmişti. Fiyatlarda normal ,ülkenin en piyasa caddesinde daha nasıl ucuz fiyat olabilirdi. Umarım ülkemize ve nusret markasına uygun bir tadilat ile daha nezih bir ortam oluşturup daha iyi yerlere gelirler

1.0

06/09/2018
Yav şimdi bizim millette şöyle bir alışkanlık var, kazığı vurana iyi diyebiliyor.ben başlarım sunuma munuma makul bir fiyat koysunlar.sadece bir hata yaptım,Arap musterimi oraya götürüp memnun çıkmaması ayıptır ayıp fiyat neyse o olması gereken nusret et öyle yapmıyor fiyatları şişirip milleti doyurmadan çıkartabiliyor.ve nedense millet meth ediyor.

5.0

04/09/2018
Saat 18.30 rezervasiyonumuz vardi 5 kisilik fazla bekletmediler bizi disarda okadar insan beklemesine Rahmen profesyonel bir Sekilde Hersey organize oldu önce salatamiz geldi aninda servis edildi garsonlar cok ilgilendi nusret special Dana kaburga ve Carpaccio yedik tadlari mükemmeldi havuc Dilim anlatilmaz yenilir fiyatlar gayet normal almanyada bukadar kaliteli güzel yapan yere daha rastlamadim

20/08/2018
Çok değerli bir dostumla uzun zamandır uğramayı düşündüğümüz mekanlar listesine almıştık... Uçaktan indikten sonra kahvaltı yapmadan direk Etiler Nusret e gittik... Soğuk bir kış günü sabah saat 11:30 civarı mekana vardık... İçeriye geçtik oturduk bizden başka kimse yoktu... Son derece kibar bir garson soğuk kış gününde sıcak şarap içmemizin ne kadar güzel olacağını telkin etti... Alkol kullanmadığımızı söyleyince nezaketini koruyarak uzaklaştı... Lokum yedik ... Ortaya İsmini şuan hatırlayamadığım Kuzu etinden yapılmış bir şey söyledik.. Etler muazzam güzel... Yemekten sonra istediğimiz baklavaya diyecek bişey bulamıyorum... Bu Arada yaklaşık on kişilik bir grup önümüzdeki masaya oturdu siparişleri verdiler ve masayı yöneten abi Nusreti etin Picasso’su diye çağırdı... Nusret hakkaten et mevzusunu çözmüş çok başarılı... Hesabı istedik fiyatlar çok da makul değil... Sonuç olarak bir daha gidermiyim (param olursa 🙂) evet....