Nusr-Et Steakhouse

Nusr-Et Steakhouse İletişim ve Ulaşım Bilgileri

Etiler, Hisar Üstü Nispetiye Cd. No:87, 34337 Beşiktaş/İstanbul, Türkiye

Web Sitesi İçin tıklayınız Haritayı Görmek için tıklayınız

Bu mekanı sitemizden bulduğunuzu söylemeyi unutmayınız. Sürpiz indirimler alabilirsiniz.

Nusr-Et Steakhouse Yorumları

Değerlendirme Puanı:
3.0 / 5
4.0

18/07/2018
Hafta ici değil de hafta sonu sakin saatlerde gitmenizi öneririm. Hamburgeri mideye oturmayan islak hamburgerimsi ve lezzetli, aynı sekilde salatalari da peyniri kuru meyveleri ile birlikte muazzam bir lezzet yakalamış. Carpaccioyu ballı hardaldan midir cig etten midir bilmem ben pek beğenmedim. İyi pişmiş antrikot biftek istedim fakat ne iyi pismisti ne de bekledigim lezzetteydi. Siz yine de uygun bir saatte en az 3 4 kişi gidin. Biz yedik içtik 1000 liraya kapadık :)

3.0

17/07/2018
Gelenlerin %80 i turist , muhtemelen youtube vs. de görenler merak ederek geliyor, herkes fotoğraf ve video çekiyor veya garsonlara çektiriyor, etler iddia edildiği kadar lezzetli değil, mekan çok gürültülü, nusret internet fenomeni olduğundan buranın meşhur olduğunu düşünüyorum. İçki içilmezse kişi başı yemek ve içeceğe yaklaşık 200 tl ödenir. Otopark 25 tl dir.

1.0

06/07/2018
Herkesin dilinde lokum lokum lokum lokum.gittim denedim yerinde gördüm hiçte o kadar adına methiyeler düzülecek kadar lezzetli değildi.hadi ben diyelimki art niyetliyim,yanımdaki arkadaşlarımda beğenmedi. küşlemesi idare ederdi ,havuö dilim baklavasına diyecek söz yok ama nedendir bilmiyorum önüme gelen tahtanın üstündeki lokumu beğenmedim

5.0

04/07/2018
Çok değerli bir dostumla uzun zamandır uğramayı düşündüğümüz mekanlar listesine almıştık... Uçaktan indikten sonra kahvaltı yapmadan direk Etiler Nusret e gittik... Soğuk bir kış günü sabah saat 11:30 civarı mekana vardık... İçeriye geçtik oturduk bizden başka kimse yoktu... Son derece kibar bir garson soğuk kış gününde sıcak şarap içmemizin ne kadar güzel olacağını telkin etti... Alkol kullanmadığımızı söyleyince nezaketini koruyarak ve uzaklaştı... Lokum yedik ... Ortaya İsmini şuan hatırlayamadığım Kuzu etinden yapılmış bir şey söyledik.. Etler muazzam güzel... Yemekten sonra istediğimiz baklavaya diyecek bişey bulamıyorum... Bu Arada yaklaşık on kişilik bir grup önümüzdeki masaya oturdu siparişleri verdiler ve masayı yöneten abi Nusreti etin Picasso’su diye çağırdı... Nusret hakkaten et mevzusunu çözmüş çok başarılı... Hesabı istedik fiyatlar çok da makul değil... Sonuç olarak bir daha gidermiyim (param olursa 🙂) evet...

1.0

24/06/2018
Daha önce gelmiştik, güzeldi. Bu sefer burgeri denemek için gittik. Sanırım mekanın kirasından dolayı olmalı Ankara'da 30 tlye satılan Nusr-Et Burger burada 55TL idi 😂 Restoran tamamen arap istilasına uğramış. 1 tane garson ilgilenmedi burger siparişi verdiğimizi duyunca. Sanki yediğimiz yemeğin parasını ceplerine atıyorlar. Yan masamızda birkaç pislik içinde arap turistimsi insan oturuyordu ve tüm garsonlar onların etrafında dönüyordu. 2 içece istedik 5 dakikada getirdiler. Hesap öderken de bahşiş için 10 kere afiyet olsun efenim beğendiniz mi falan diyor 😂 Adamın karşısında güldüm kuruşu kuruşuna ödeyip çıktım oh çok da mutluyum. Gitmeyin arkadaş, İstinyeparktakine falan gidin buraya gitmeyin rezil rüsva olmuş araplara.